- Obowiązek informacyjny – dziecko i rodzic / opiekun
- Klauzula informacyjna skierowana do naszych kontrahentów / innych podmiotów, z którymi zawieramy umowy
- Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 RODO w związku z postępowaniami o dzielenie zamówień publicznych (bez zastosowania ustawy PZP)
- Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych – dla przyszłych uczniów / ich przedstawicieli ustawowych
- Klauzula informacyjna – monitoring
- Obowiązek informacyjny - informacja publiczna
- Obowiązek informacyjny - stażyści i praktykanci
- Obowiązek informacyjny - skierowany do osób upoważnionych do odbioru dzieci oraz rodziców dzieci / innych uprawnionych opiekunów upoważniających odbiór
- Obowiązek informacyjny - rekrutacja osoby mającą podjąć pracę / współpracę
- Obowiązek informacyjny - pracownik
- Obowiązek informacyjny - świetlica
- Obowiązek informacyjny – osoby zatrudnione na podstawie umów cywilnoprawnych
Zgodnie z Dyrektywą Parlamentu Europejskiego I Rady (U) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii jesteśmy zobowiązani udostępnić Państwu kanały umożliwiające dokonywanie zgłoszeń naruszeń prawa (tzw. zgłoszeń wewnętrznych)
Zgłoszenia naruszenia można dokonać za pośrednictwem następujących kanałów kontaktu:
- dedykowanej skrzynki mailowej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., obsługiwanej przez Koordynatora ds. zgłoszeń, poprzez wypełnienie Formularza zgłoszenia;
- za pomocą dedykowanego kanału informatycznego za pośrednictwem części strony internetowej https://zgloszenia.exlegeiod.pl/ poprzez wypełnienie Formularza zgłoszenia;
- za pomocą infolinii pod nr tel.: 785 842 142.
Tutaj może Pan/Pan pobrać formularz zgłoszenia naruszenia. Prosimy, aby przy dokonywaniu zgłoszenia korzystać z tego dedykowanego formularza.
W naszym podmiocie obowiązuje Procedura dotycząca przyjmowania zgłoszeń oraz podejmowania działań następczych w związku z tymi zgłoszeniami, która jest dostępna w sekretariacie szkoły.
Przypominamy, iż zgłoszenia naruszeń prawa, mogą dotyczyć następujących sfer:
- zamówienia publiczne,
- usługi, produkty i rynki finansowe oraz zapobieganie praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu,
- bezpieczeństwo produktów i ich zgodności z wymogami,
- bezpieczeństwo transportu,
- ochrona środowiska,
- ochrona radiologiczna i bezpieczeństwo jądrowe,
- bezpieczeństwo żywności i pasz, zdrowie i dobrostan zwierząt,
- zdrowie publiczne,
- ochrona konsumentów,
- ochrona prywatności i danych osobowych oraz bezpieczeństwo sieci i systemów teleinformatycznych,
- naruszenia mające wpływ na interesy finansowe Unii, o których mowa w art. 325 TFUE i określone szczegółowo w stosownych środkach unijnych,
- naruszenia dotyczące rynku wewnętrznego, o którym mowa w art. 26 ust. 2 TFUE, w tym naruszenia unijnych zasad konkurencji i pomocy państwa, jak również naruszenia dotyczące rynku wewnętrznego w odniesieniu do działań, które stanowią naruszenie przepisów o podatku od osób prawnych lub do praktyk mających na celu uzyskanie korzyści podatkowej sprzecznej z przedmiotem lub celem mających zastosowanie przepisów o podatku od osób prawnych.
Do dokonywania zgłoszeń wewnętrznych są uprawnione podmioty / osoby, które zostały wskazane szczegółowo w naszej Procedurze, w szczególności są to:
- nasi pracownicy, także w przypadku, gdy stosunek pracy już ustał;
- osoby ubiegające się o zatrudnienie, które uzyskały informację o naruszeniu prawa w procesie rekrutacji lub negocjacji poprzedzających zawarcie z nami umowy;
- osoby świadczące na naszą rzecz pracę na innej podstawie niż stosunek pracy, w tym na podstawie umowy cywilnoprawnej;
- nasi stażyści,
- nasi wolontariusze.
Pamiętaj
Będziesz podlegać ochronie przewidzianej dla sygnalisty, jeżeli posiadasz uzasadnione podstawy, by sądzić, że będące przedmiotem zgłoszenia informacje na temat naruszeń są prawdziwe w momencie dokonywania zgłoszenia i że informacje takie są objęte zakresem zastosowania naszej Procedury i/lub przepisów prawa (sfery wskazano powyżej) - (tzw. zgłoszenie w dobrej wierze).
Nie zgłaszaj naruszenia w opisanym wyżej trybie - jeżeli naruszenie prawa godzi wyłącznie w Twoje prawa lub zgłoszenie naruszenia prawa następuje wyłącznie w Twoim indywidualnym interesie. Zgłoszenia, o których tutaj mowa mają działać w szerszym celu, niż Twój indywidualny interes.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych (IOD)
RODO przewiduje obowiązek publikowania danych kontaktowych inspektora ochrony danych. Osoby, których dane dotyczą, zgodnie z art. 38 ust. 4 RODO, mają możliwość skontaktowania się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących im na mocy niniejszego rozporządzenia.
W związku z powyższym, na stronie internetowej publikujemy dane kontaktowe inspektora ochrony danych, umożliwiające kontakt z nim zainteresowanych.
Inspektora Ochrony Danych: Rafał Andrzejewski
Dane do kontaktu : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., nr tel:504976690