komunikaty
- Szczegóły
- Super User
- Kategoria: komunikaty
- Odsłony: 7099
- Szczegóły
- Marta Doroszkiewicz
- Kategoria: komunikaty
- Odsłony: 17839
Drodzy Ósmoklasiści!
Znane są już terminy rekrutacji do szkół ponadpodstawowych, oznacza to, że w najbliższym czasie będziecie dokonywać jednego z ważniejszych wyborów w Waszym życiu – wyboru zawodu i szkoły ponadpodstawowej.
Harmonogram tegorocznej rekrutacji:
➢ Wybór szkoły ponadpodstawowej, ewentualnie 3 szkół;
➢ 14 – 16.05.2024 - Egzaminy ósmoklasisty;
➢ 13.05 - 18.06.2024 do godz. 15.00 - Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej podpisanego, przez co najmniej jednego rodzica / opiekuna prawnego;
➢ 15.05 - 29.05.2024 - Złożenie dokumentów i wniosku o przyjęcie do szkół ponadpodstawowych i specjalnych klas wymagających wcześniejszego sprawdzianu uzdolnień kierunkowych, kompetencji językowych, próby sprawności fizycznej. Sprawdziany i próby zostaną przeprowadzone w terminie 31.05 - 07.06.2024, wyniki podane będą do 10.06.2024;
➢ 13.05 – 17.07.2024 – Wydanie przez szkołę prowadzącą kształcenie zawodowe skierowania na badania lekarskie, które odbywają się zazwyczaj w szkołach ponadpodstawowych na początku lipca.
➢ 21.06 – 09.07.2024 do godz. 15.00 - Uzupełnienie wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej o świadectwo ukończenia szkoły podstawowej i o zaświadczenie o wynikach egzaminu ósmoklasisty. W tym terminie można również dokonywać zmian wyboru szkół;
➢ 16.07.2024 do godz. 10.00 - Podanie listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych;
➢ do 19.07.2024 do godz. 15.00 – Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia do szkoły w postaci przedłożenia oryginału świadectwa ukończenia szkoły i oryginału zaświadczenia o wynikach egzaminu zewnętrznego. W przypadku szkoły prowadzącej kształcenie zawodowe - także zaświadczenia lekarskiego zawierającego orzeczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia praktycznej nauki zawodu.
➢ 22.07.2024 do godz. 10.00 - Ogłoszenie listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.
* do 25.07.2024 - Możliwość wystąpienia - rodzica kandydata – do komisji rekrutacyjnej o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia. Sporządzenie przez komisję rekrutacyjną uzasadnienia odmowy przyjęcia do 3 dni.
➢ 23.07.2024 – Udostępnienie przez Podlaskiego Kuratora Oświaty na stronie internetowej informacji o liczbie wolnych miejsc w szkołach ponadpodstawowych.
Pamiętajcie, aby dokonać trafnego i mądrego wyboru szkoły ponadpodstawowej, warto najpierw poznać oferty szkół ponadpodstawowych, zasady i terminy związane z rekrutacją, później odpowiedzieć sobie na pytania: co jest tak naprawdę ważne dla mnie? Czy chcę dalej się uczyć, potem pójść na studia, czy może zdobyć zawód i jak najszybciej znaleźć pracę? Jaki typ szkoły będzie dla mnie najkorzystniejszy - TECHNIKUM, LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE czy może SZKOŁA BRANŻOWA? Wybór szkoły ponadpodstawowej należy szczegółowo przedyskutować z rodzicami, bowiem to oni są najlepszymi doradcami. Ja również służę pomocą i wsparciem.
W razie jakichkolwiek pytań można skontaktować się ze mną osobiście w godzinach konsultacji, przez dziennik elektroniczny, Messenger, Facebook lub adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Można się też ze mną umówić na indywidualne konsultacje, wspólnie ustalimy termin i formę kontaktu.
Marta Doroszkiewicz
- Szczegóły
- Super User
- Kategoria: komunikaty
- Odsłony: 26548
Minimalna kwota ustalona na rok szkolny 2024/2025 przez Radę Rodziców na zebraniu w dniu 25.09.2024 r. wynosi 60 zł za jedno dziecko, po 50 zł za dwoje dzieci uczęszczających do SP1 (wpłata - 100 zł) oraz po 40 zł za troje dzieci uczęszczających do SP1 (wpłata - 120 zł).
Wpłaty na Radę Rodziców należy realizować na rachunek bankowy:
Bank Spółdzielczy w Sokółce
70 8093 0000 0008 1562 2000 0010
Tytuł wpłaty: imię nazwisko ucznia, klasa
- Szczegóły
- Super User
- Kategoria: komunikaty
- Odsłony: 179177
Rodzice zgłaszający dzieci na korzystanie ze stołówki proszeni są o uzupełnienie "Karty zgłoszenia na obiady" (do pobrania poniżej w dokumentach) i dostarczenie jej do intendenta.
Od dnia 1 września 2023 r. opłata za jeden obiad wynosi 6 zł.
Opłata za obiady w miesiącu grudniu wynosi 90 zł.
Uczniowie nieobecni w poprzednim miesiącu (zwolnienia lekarskie, wycieczki klasowe) proszeni są o kontakt z intendentem celem naliczenia odpisów za obiady.
W tytule przelewu proszę podawać imię, nazwisko i klasę, do której uczęszcza uczeń.
Opłat dokonujemy do dnia 15 bieżącego miesiąca.
Jadłospis na miesiąc grudzień:
Dokumenty:
- Szczegóły
- Super User
- Kategoria: komunikaty
- Odsłony: 24533
- Uczniowie i rodzice, którzy potrzebują pomocy psychologiczno-pedagogicznej mogą skontaktować się z psychologiem oraz pedagogami szkolnymi przez adres e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Uczniowie i rodzice, którzy potrzebują pomocy przy wyborze szkoły ponadpodstawowej lub z zakresu doradztwa zawodowego mogą skontaktować się z doradcą zawodowym przez adres e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
2020-08-28
- Szczegóły
- Super User
- Kategoria: komunikaty
- Odsłony: 85538
- Obowiązek informacyjny – dziecko i rodzic / opiekun
- Klauzula informacyjna skierowana do naszych kontrahentów / innych podmiotów, z którymi zawieramy umowy
- Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 RODO w związku z postępowaniami o dzielenie zamówień publicznych (bez zastosowania ustawy PZP)
- Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych – dla przyszłych uczniów / ich przedstawicieli ustawowych
- Klauzula informacyjna – monitoring
- Obowiązek informacyjny - informacja publiczna
- Obowiązek informacyjny - stażyści i praktykanci
- Obowiązek informacyjny - skierowany do osób upoważnionych do odbioru dzieci oraz rodziców dzieci / innych uprawnionych opiekunów upoważniających odbiór
- Obowiązek informacyjny - rekrutacja osoby mającą podjąć pracę / współpracę
- Obowiązek informacyjny - pracownik
- Obowiązek informacyjny - świetlica
- Obowiązek informacyjny – osoby zatrudnione na podstawie umów cywilnoprawnych
Zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów oraz Dyrektywą Parlamentu Europejskiego I Rady (U) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii jesteśmy zobowiązani udostępnić Państwu kanały umożliwiające dokonywanie zgłoszeń naruszeń prawa (tzw. zgłoszeń wewnętrznych)
Zgłoszenia naruszenia można dokonać za pośrednictwem następujących kanałów kontaktu:
- dedykowanej skrzynki mailowej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., obsługiwanej przez Koordynatora ds. zgłoszeń, poprzez wypełnienie Formularza zgłoszenia;
- za pomocą dedykowanego kanału informatycznego za pośrednictwem części strony internetowej https://zgloszenia.exlegeiod.pl/ poprzez wypełnienie Formularza zgłoszenia;
- za pomocą infolinii pod nr tel.: 785 842 142.
Tutaj może Pan/Pan pobrać formularz zgłoszenia naruszenia. Prosimy, aby przy dokonywaniu zgłoszenia korzystać z tego dedykowanego formularza.
W naszym podmiocie obowiązuje Procedura dotycząca przyjmowania zgłoszeń naruszeń prawa oraz podejmowania działań następczych w związku z tymi zgłoszeniami, która jest dostępna w sekretariacie szkoły.
Przypominamy, iż zgłoszenia naruszeń prawa, mogą dotyczyć następujących sfer:
- korupcji;
- zamówień publicznych;
- usług, produktów i rynków finansowych;
- przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu;
- bezpieczeństwa produktów i ich zgodności z wymogami;
- bezpieczeństwa transportu;
- ochrony środowiska;
- ochrony radiologicznej i bezpieczeństwa jądrowego;
- bezpieczeństwa żywności i pasz;
- zdrowia i dobrostanu zwierząt;
- zdrowia publicznego;
- ochrony konsumentów;
- ochrony prywatności i danych osobowych;
- bezpieczeństwa sieci i systemów teleinformatycznych;
- interesów finansowych Skarbu Państwa Rzeczypospolitej Polskiej, jednostki samorządu terytorialnego oraz Unii Europejskiej;
- rynku wewnętrznego Unii Europejskiej, w tym publicznoprawnych zasad konkurencji i pomocy państwa oraz opodatkowania osób prawnych;
- konstytucyjnych wolności i praw człowieka i obywatela - występujące w stosunkach jednostki z organami władzy publicznej i niezwiązane z dziedzinami wskazanymi w pkt a-p.
Do dokonywania zgłoszeń wewnętrznych są uprawnione podmioty / osoby, które zostały wskazane szczegółowo w naszej Procedurze, w szczególności są to:
- nasi pracownicy (również pracownicy tymczasowi), także w przypadku, gdy stosunek pracy już ustał (byli pracownicy);
- pracownicy
- osoby ubiegające się o zatrudnienie, które uzyskały informację o naruszeniu prawa w procesie rekrutacji lub negocjacji poprzedzających zawarcie z nami umowy (np. kandydaci do pracy);
- osoby świadczące na naszą rzecz pracę na innej podstawie niż stosunek pracy, w tym na podstawie umowy cywilnoprawnej;
- nasi stażyści, praktykanci;
- nasi wolontariusze.
Pamiętaj
Będziesz podlegać ochronie przewidzianej dla sygnalisty, jeżeli posiadasz uzasadnione podstawy, by sądzić, że będące przedmiotem zgłoszenia informacje na temat naruszeń są prawdziwe w momencie dokonywania zgłoszenia i że informacje takie są objęte zakresem zastosowania naszej Procedury i/lub przepisów prawa (sfery wskazano powyżej) - (tzw. zgłoszenie w dobrej wierze).
Nie zgłaszaj naruszenia w opisanym wyżej trybie - jeżeli naruszenie prawa godzi wyłącznie w Twoje prawa lub zgłoszenie naruszenia prawa następuje wyłącznie w Twoim indywidualnym interesie. Zgłoszenia, o których tutaj mowa mają działać w szerszym celu, niż Twój indywidualny interes.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych (IOD)
RODO przewiduje obowiązek publikowania danych kontaktowych inspektora ochrony danych. Osoby, których dane dotyczą, zgodnie z art. 38 ust. 4 RODO, mają możliwość skontaktowania się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących im na mocy niniejszego rozporządzenia.
W związku z powyższym, na stronie internetowej publikujemy dane kontaktowe inspektora ochrony danych, umożliwiające kontakt z nim zainteresowanych.
Inspektora Ochrony Danych: Rafał Andrzejewski
Dane do kontaktu : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., nr tel:504976690