,
Rekrutacja do szkół ponadpodstawowych
- Szczegóły
- Odsłony: 7609
Drodzy Ósmoklasiści, szanowni Rodzice!
Znane są już terminy rekrutacji do szkół ponadpodstawowych, oznacza to, że w najbliższym czasie będziecie dokonywać jednego z ważniejszych wyborów w Waszym życiu – wyboru zawodu i szkoły ponadpodstawowej.
Harmonogram tegorocznej rekrutacji:
➢ Wybór szkoły ponadpodstawowej, ewentualnie 3 szkół;
➢ 23 – 25.05.2023 - Egzaminy ósmoklasisty;
➢ 15.05 - 19.06.2023 do godz. 15.00 - Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej;
➢ 15.05 - 29.05.2023 - Złożenie dokumentów i wniosku o przyjęcie do szkół ponadpodstawowych i specjalnych klas wymagających wcześniejszego sprawdzianu uzdolnień kierunkowych, kompetencji językowych, próby sprawności fizycznej. Sprawdziany i próby zostaną przeprowadzone w terminie 30.05 - 07.06.2023, wyniki podane będą do 13.06.2023;
➢ 15.05 – 19.07.2023 – Wydanie przez szkołę prowadzącą kształcenie zawodowe skierowania na badania lekarskie, które odbywają się zazwyczaj w szkołach ponadpodstawowych na początku lipca.
➢ 23.06 – 12.07.2023 - Uzupełnienie wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej o świadectwo ukończenia szkoły podstawowej i o zaświadczenie o wynikach egzaminu ósmoklasisty. W tym terminie można również dokonywać zmian wyboru szkoły;
➢ 18.07.2023 - Podanie listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych;
➢ do 21.07.2023 do godz. 15.00 – Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia do szkoły w postaci przedłożenia oryginału świadectwa ukończenia szkoły i oryginału zaświadczenia o wynikach egzaminu zewnętrznego. W przypadku szkoły prowadzącej kształcenie zawodowe - także zaświadczenia lekarskiego zawierającego orzeczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia praktycznej nauki zawodu.
➢ 24.07.2023 do godz. 10.00 - Ogłoszenie listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.
* do 27.07.2023 - Możliwość wystąpienia - rodzica kandydata – do komisji rekrutacyjnej o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia. Sporządzenie przez komisję rekrutacyjną uzasadnienia odmowy przyjęcia do 3 dni.
➢ 25.07.2023 – Udostępnienie przez Podlaskiego Kuratora Oświaty na stronie internetowej informacji o liczbie wolnych miejsc w szkołach ponadpodstawowych.
Pamiętajcie, aby dokonać trafnego i mądrego wyboru szkoły ponadpodstawowej, warto najpierw poznać oferty szkół ponadpodstawowych, zasady i terminy związane z rekrutacją, później odpowiedzieć sobie na pytania: co jest tak naprawdę ważne dla mnie? Czy chcę dalej się uczyć, potem pójść na studia, czy może zdobyć zawód i jak najszybciej znaleźć pracę? Jaki typ szkoły będzie dla mnie najkorzystniejszy - TECHNIKUM, LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE czy może SZKOŁA BRANŻOWA? Wybór szkoły ponadpodstawowej należy szczegółowo przedyskutować z rodzicami, bowiem to oni są najlepszymi doradcami. Ja również służę pomocą i wsparciem.
W razie jakichkolwiek pytań można skontaktować się ze mną osobiście w godzinach konsultacji, przez dziennik elektroniczny, Messenger, Facebook lub adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Można się też ze mną umówić na indywidualne konsultacje, wspólnie ustalimy termin i formę kontaktu.
Marta Doroszkiewicz
Wpłaty na Radę Rodziców
- Szczegóły
- Odsłony: 15134
Minimalna kwota ustalona przez Radę Rodziców na zebraniu w dniu 29.09.2022 r. wynosi 50 zł za jedno dziecko, po 40 zł za dwoje dzieci uczęszczających do SP1 (wpłata - 80 zł) oraz po 30 zł za troje dzieci uczęszczających do SP1 (wpłata - 90 zł).
Wpłaty na Radę Rodziców należy realizować na rachunek bankowy:
Bank Spółdzielczy w Sokółce
70 8093 0000 0008 1562 2000 0010
Tytuł wpłaty: imię nazwisko ucznia, klasa
Świetlica i obiady
- Szczegóły
- Odsłony: 140955
Rodzice zgłaszający dzieci na korzystanie ze stołówki proszeni są o uzupełnienie "Karty zgłoszenia na obiady" (do pobrania poniżej w dokumentach) i dostarczenie jej do intendenta.
Wysokość opłaty za obiady dla uczniów za miesiąc czerwiec 2023 roku wynosi 70 zł.
Uczniowie klas, które były na wycieczkach w maju, a także będą na wycieczkach w czerwcu proszeni są o odliczenie 5,00 zł za każdy dzień wycieczki.
Od dnia 1 kwietnia 2022 r. opłata za jeden obiad wynosi 5 zł.
Pieniądze należy wpłacać na konto nr: 74 1240 5211 1111 0010 8724 5393
W tytule przelewu proszę podawać imię, nazwisko i klasę, do której uczęszcza uczeń.
W przypadku nieobecności dziecka w miesiącu poprzednim w sprawie naliczeń odpisów prosimy o kontakt z intendentem.
Opłat dokonujemy do dnia 15 bieżącego miesiąca.
Jadłospis na miesiąc czerwiec:
Dokumenty:
Pomoc psychologiczno - pedagogiczna
- Szczegóły
- Odsłony: 14079
- Uczniowie i rodzice, którzy potrzebują pomocy psychologiczno-pedagogicznej mogą skontaktować się z pedagogami szkolnymi przez adres e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Uczniowie i rodzice, którzy potrzebują pomocy przy wyborze szkoły ponadpodstawowej lub z zakresu doradztwa zawodowego mogą skontaktować się z doradcą zawodowym przez adres e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
2020-08-28
RODO
- Szczegóły
- Odsłony: 69572
- Obowiązek informacyjny – dziecko i rodzic / opiekun
- Klauzula informacyjna skierowana do naszych kontrahentów / innych podmiotów, z którymi zawieramy umowy
- Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 RODO w związku z postępowaniami o dzielenie zamówień publicznych (bez zastosowania ustawy PZP)
- Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych – dla przyszłych uczniów / ich przedstawicieli ustawowych
- Klauzula informacyjna – monitoring
- Obowiązek informacyjny - informacja publiczna
- Obowiązek informacyjny - stażyści i praktykanci
- Obowiązek informacyjny - skierowany do osób upoważnionych do odbioru dzieci oraz rodziców dzieci / innych uprawnionych opiekunów upoważniających odbiór
- Obowiązek informacyjny - rekrutacja osoby mającą podjąć pracę / współpracę
- Obowiązek informacyjny - pracownik
- Obowiązek informacyjny - świetlica
- Obowiązek informacyjny – osoby zatrudnione na podstawie umów cywilnoprawnych
Zgodnie z Dyrektywą Parlamentu Europejskiego I Rady (U) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii jesteśmy zobowiązani udostępnić Państwu kanały umożliwiające dokonywanie zgłoszeń naruszeń prawa (tzw. zgłoszeń wewnętrznych)
Zgłoszenia naruszenia można dokonać za pośrednictwem następujących kanałów kontaktu:
- dedykowanej skrzynki mailowej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., obsługiwanej przez Koordynatora ds. zgłoszeń, poprzez wypełnienie Formularza zgłoszenia;
- za pomocą dedykowanego kanału informatycznego za pośrednictwem części strony internetowej https://zgloszenia.exlegeiod.pl/ poprzez wypełnienie Formularza zgłoszenia;
- za pomocą infolinii pod nr tel.: 785 842 142.
Tutaj może Pan/Pan pobrać formularz zgłoszenia naruszenia. Prosimy, aby przy dokonywaniu zgłoszenia korzystać z tego dedykowanego formularza.
W naszym podmiocie obowiązuje Procedura dotycząca przyjmowania zgłoszeń oraz podejmowania działań następczych w związku z tymi zgłoszeniami, która jest dostępna w sekretariacie szkoły.
Przypominamy, iż zgłoszenia naruszeń prawa, mogą dotyczyć następujących sfer:
- zamówienia publiczne,
- usługi, produkty i rynki finansowe oraz zapobieganie praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu,
- bezpieczeństwo produktów i ich zgodności z wymogami,
- bezpieczeństwo transportu,
- ochrona środowiska,
- ochrona radiologiczna i bezpieczeństwo jądrowe,
- bezpieczeństwo żywności i pasz, zdrowie i dobrostan zwierząt,
- zdrowie publiczne,
- ochrona konsumentów,
- ochrona prywatności i danych osobowych oraz bezpieczeństwo sieci i systemów teleinformatycznych,
- naruszenia mające wpływ na interesy finansowe Unii, o których mowa w art. 325 TFUE i określone szczegółowo w stosownych środkach unijnych,
- naruszenia dotyczące rynku wewnętrznego, o którym mowa w art. 26 ust. 2 TFUE, w tym naruszenia unijnych zasad konkurencji i pomocy państwa, jak również naruszenia dotyczące rynku wewnętrznego w odniesieniu do działań, które stanowią naruszenie przepisów o podatku od osób prawnych lub do praktyk mających na celu uzyskanie korzyści podatkowej sprzecznej z przedmiotem lub celem mających zastosowanie przepisów o podatku od osób prawnych.
Do dokonywania zgłoszeń wewnętrznych są uprawnione podmioty / osoby, które zostały wskazane szczegółowo w naszej Procedurze, w szczególności są to:
- nasi pracownicy, także w przypadku, gdy stosunek pracy już ustał;
- osoby ubiegające się o zatrudnienie, które uzyskały informację o naruszeniu prawa w procesie rekrutacji lub negocjacji poprzedzających zawarcie z nami umowy;
- osoby świadczące na naszą rzecz pracę na innej podstawie niż stosunek pracy, w tym na podstawie umowy cywilnoprawnej;
- nasi stażyści,
- nasi wolontariusze.
Pamiętaj
Będziesz podlegać ochronie przewidzianej dla sygnalisty, jeżeli posiadasz uzasadnione podstawy, by sądzić, że będące przedmiotem zgłoszenia informacje na temat naruszeń są prawdziwe w momencie dokonywania zgłoszenia i że informacje takie są objęte zakresem zastosowania naszej Procedury i/lub przepisów prawa (sfery wskazano powyżej) - (tzw. zgłoszenie w dobrej wierze).
Nie zgłaszaj naruszenia w opisanym wyżej trybie - jeżeli naruszenie prawa godzi wyłącznie w Twoje prawa lub zgłoszenie naruszenia prawa następuje wyłącznie w Twoim indywidualnym interesie. Zgłoszenia, o których tutaj mowa mają działać w szerszym celu, niż Twój indywidualny interes.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych (IOD)
RODO przewiduje obowiązek publikowania danych kontaktowych inspektora ochrony danych. Osoby, których dane dotyczą, zgodnie z art. 38 ust. 4 RODO, mają możliwość skontaktowania się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących im na mocy niniejszego rozporządzenia.
W związku z powyższym, na stronie internetowej publikujemy dane kontaktowe inspektora ochrony danych, umożliwiające kontakt z nim zainteresowanych.
Inspektora Ochrony Danych: Rafał Andrzejewski
Dane do kontaktu : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., nr tel:504976690